Loading...

Please wait...

Jean-Noel Kapferer : Strategic brand management : new approaches to creating and evaluating brand equity

10.00 €
Only %1 left
SKU
1303253
Used / Product condition: good
More Information
Categories
AuthorJean-Noel Kapferer
TitleStrategic brand management : new approaches to creating and evaluating brand equity
LocationOrimattila Shipped the next business day
PublisherKogan Page
Publication year1992
Edition1
BindingHardcover with dust jacket (hardcover)
Page count230
ISBN0749406976
Product conditionGood (K3) check dust jacket condition below
Dust jacket conditionSome wear/minor tears
Other remarkslittle dents edges and corners, slight abrasion covers
Height (mm)240
Depth (mm)159
Width (mm)23
Weight (g)462
Tax ClassMarginaaliverotus
Keywordsmerkkitavarat, tuotteet, produkter, märkesvaror
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja
H
Hanna
UUSI-VÄRTSILÄ
11 months ago
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoihini tai opettajan työhöni liittyvän teoksen nopeasti postissa. Pidän siitä, että voin uuden sijaan ostaa käytettyä ja nä...
Show more
Popup widget by Trustmary
H
Hanna
UUSI-VÄRTSILÄ
11 months ago
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoihini tai opettajan työhöni liittyvän teoksen nopeasti postissa. Pidän siitä, että voin uuden sijaan ostaa käytettyä ja nä...
Show more
Popup widget by Trustmary