Jussi Liimatainen : Digitrippi

€31.30
In stock
Only %1 left
SKU
P-DIGI-22086C
See all options

Digitrippi - Näin johdat digimarkkinointia

Digitrippi on kirjoitettu kaikille, jotka ovat tekemisissä myynnin ja markkinoinnin digitalisaation kanssa. Kirjan pääviestit on suunnattu keskikokoisten ja pienten yritysten johdolle: toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille ja yrittäjille. Kirja kertoo kokemusten ja konkreettisten yritystarinoiden kautta, miten myynnin ja markkinoinnin digitalisaatiota toteutetaan niin, että hankkeet onnistuvat.

Digitripin onnistumistekijöitä ovat teknologiavalinnat, ihmisten osaaminen, -motivaatio sekä johtaminen. Teknologiavalinnoilla vaikutetaan ratkaisevasti siihen, miten digitalisaatio auttaa saavuttamaan tavoitteet. Digiosaaminen ratkaisee, miten teknologiasta saadaan halutut hyödyt irti. Motivaatio on edellytys osaamisen kartuttamiseen ja yhteistyöhön. Ilman riittävän suuren ihmisjoukon motivaatiota digitripistä ei tule mitään. Johtaminen on mukana kaikissa vaiheissa, investointipäätöksistä rekrytointeihin sekä päivittäiseen tekemiseen. Onnistuneille hankkeille yhteistä on, että johto on niissä aktiivisesti mukana.

Kirjoittaja, Jussi Liimatainen (VTM), on markkinoinnin, myynnin ja niiden johtamisen ammattilainen.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
AuthorJussi Liimatainen
TitleDigitrippi
Keywordsdigimarkkinointi, digitalisaatio, digitalisoituminen, johtaminen, markkinointi, markkinointijohtaminen, markkinointiviestintä
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja