Miten opimme : aivot, mieli, kokemus ja koulu
Milloin lapset alkavat oppia? - Miten asiantuntijat oppivat ja miten heidän oppimisensa eroaa ei-asiantuntijoiden oppimisesta? - Mitä opettajat ja koulut voivat tehdä auttaakseen oppilaita oppimaan tehokkaasti? Kirja tarjoaa kiinnostavaa uutta tietoa ihmisen mielestä, aivoista ja oppimisprosesseista. Kirjassa osoitetaan, miten uudet teoriat oppimisesta voidaan muuttaa käytännön toiminnaksi. Miten opimme -kirja luo yhteyden luokkahuoneen toiminnan ja oppimisen välille. Odotettu käännös, jonka kirjoittajina ovat kasvatustieteen, psykologian ja lääketieteen kansainväliset huippuasiantuntijat. Suomalaisen version tarkastajina ovat toimineet professorit Kai Hakkarainen ja Jarkko Hautamäki.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Coauthors | Ari Penttilä & Kai Hakkarainen ym. |
Title | Miten opimme : aivot, mieli, kokemus ja koulu |
Original title | How people learn : brain, mind, experience, and school |
Keywords | psykologia, tutkimus, kokemukset, lapset, kehittäminen, koululaiset, tulevaisuus, aivot, yhteisöllisyys, opetus, opettajat, oppiminen, psyyke, opetusmenetelmät, koulut, opiskelutekniikka, oppimistyylit, oppimisympäristö, opiskelijat, neuropsykologia, opettaja-oppilassuhde, oppimisprosessi, oppimisvalmiudet, opetussuunnitelmat, oppimispsykologia, kokemusoppiminen, siirtovaikutus |