Myyntityö vuorovaikutuksena

As low as €18.00
In stock
Only %1 left
SKU
P-MYYN-66D194
See all options

Asiakasvuorovaikutus on ratkaiseva osa myyntiä ja yritysten tuloksentekoa. Myyntityö vuorovaikutuksena -artikkelikokoelma tarjoaa aitojen myyntitilanteiden analyysiin ja myyjien sekä ostajien haastatteluihin pohjaavaa uusinta tietoa ja käytännön neuvoja parempaan asiakasvuorovaikutukseen.

Keskustelunanalyysia ja sisällönanalyysia soveltava kirja luo monipuolisen kuvan yritysten välisestä kaupankäynnistä ja muusta vaativasta myyntityöstä. Tarkasteltavana ovat esimerkiksi alustavan luottamuksen rakentaminen, arvolupauksen yhteistuottaminen ja digiympäristöön tottuneen asiakkaan kohtaaminen.

Ymmärrys myyntityön periaatteista hyödyttää jokaista. Myyntityö vuorovaikutuksena sopii myynnin ja markkinoinnin opiskelijoille ja opettajille, myyjille, myyntijohtajille ja myynnin konsulteille sekä työelämän vuorovaikutuksesta kiinnostuneille kieli- ja sosiaalitieteilijöille. Kirja rakentaa siltaa eri tutkimusalojen edustajien sekä tutkijoiden ja käytännön myyntityötä tekevien välillä. Se myös pyrkii kasvattamaan myyntityön arvostusta. Kirjan kirjoittajat ovat myynnin, markkinoinnin ja vuorovaikutuksen tutkijoita ja opettajia.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
Co-authorsEdited by: Jarkko Niemi and Johanna Vuori
TitleMyyntityö vuorovaikutuksena
Keywordsmyyntityö, vuorovaikutus, vuorovaikutustaidot, myynti, asiakastyö, asiakassuhde, asiakaskokemukset
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja