Petri Vihervuori : Markkinamaine : sijoitusanalyytikot puhuvat
Pörssiyrityksen maine vaikuttaa menestymiseen osakemarkkinoilla. Kun osakkeen arvo perustuu
tulevaisuuden odotuksiin, maineen merkitys aineettomana pääomana korostuu.
Markkinamaineessa sijoitusanalyytikot paljastavat, mistä listautuneen yhtiön maine muodostuu.
Kirjassa selvitetään, mistä lähteistä analyytikot saavat yritystietoa, miten eri sisällöt painottuvat
maineen rakentumisessa ja miten kutakin maineen ulottuvuutta mitataan.
Esipuheen on kirjoittanut Jyväskylän yliopiston yhteisviestinnän professori Elisa Juholin.
Petri Vihervuori työskentelee Soneran viestintäpäällikkönä.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Author | Petri Vihervuori |
Title | Markkinamaine : sijoitusanalyytikot puhuvat |
Keywords | yritykset, maine, pörssiyhtiöt, imago |