Risto Launis : Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa

€21.80
In stock
Only %1 left
SKU
P-KYSY-782560
See all options

Kysyntämarkkinointi - miksi, mitä ja miten?

Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa.

Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät.

Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.

Teleammattilainen Risto Launis on digitalisaation ja markkinoinnin asiantuntija. Hän tarkastelee muutoksia historiallisen jatkumon, yhteiskunnallisen viitekehyksen ja teknologisen ymmärryksen kautta. Esikoiskirja perustuu hänen pitkään ja monipuoliseen työhistoriaansa sekä blogiinsa, jonka kautta hän on kommentoinut muuttuvaa maailmaa.

* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.

More Information
Categories
AuthorRisto Launis
Co-authorsIllustrated by: Emmi Klemetti
TitleKysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa
☎ +358 40 541 9287 (weekdays from 8:00 to 15:00)
Copyright © Finlandia Kirja