Seija Bergström & Arja Leppänen : Yrityksen asiakasmarkkinointi
Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti.
Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä ja englanninkielinen ydinsanasto.
Tekijät ovat markkinoinnin koulutuksen ammattilaisia, joilla on yli 20 vuoden kokemus oppimateriaalien kirjoittamisesta. Kirja soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille.
Kirjan 19. painokseen on päivitetty tilastoja, linkkejä ja esimerkkejä.
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Author | Seija Bergström & Arja Leppänen |
Title | Yrityksen asiakasmarkkinointi |