Tomi Pyyhtiä : Digin mitalla 2.0 : verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja
Mainostajien Liitto on julkaissut uudistetun version suuren suosion saavuttaneesta kirjasta Digin mitalla. Siinä maamme eturivin asiantuntijat kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Digin Mitalla 2.0 -kirja on päivitetty versio, jossa uusina osioina ovat luvut sosiaalisen median mittaamisesta sekä optimoinnista ja personoinnista.
Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä
* The description may refer to a different version of the product. Details mentioned in the description, such as accessories, may not be part of the product you have selected. For detailed information about the product you have selected, please refer to the feature list below.
Categories | |
---|---|
Author | Tomi Pyyhtiä |
Coauthors | Seppo Roponen & Tuulikki Markkula ym. |
Title | Digin mitalla 2.0 : verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja |
Keywords | verkkokauppa, markkinointi, verkkomainonta, johtaminen, arviointi, testit, myynti, sosiaalinen media, media, markkinatutkimus, mittaus, analyysi, verkkopalvelut, verkkoliiketoiminta, käytettävyys, optimointi, digitaalinen markkinointi, mittarit (mittaus), käyttäjäkokemus, käyttäjätutkimus, verkkopelit, Business intelligence, taloudellinen arviointi, personointi |