Riku Ruokolahti & Nina Elomaa & Jorma Mikkonen & Lauri Sipponen : Maineen johtamisen käsikirja
Maineen merkitys yritysten ja organisaatioiden olemassaololle on suuri ja se kasvaa entisestään. Liian usein maineen rakentaminen jää vain viestinnän harteille, vaikka jokaisella organisaation jäsenellä on roolinsa sen muodostumisessa.
Missä tämä organisaatioiden arvokkain aineeton pääomaa syntyy? Kuinka sitä voidaan tutkia ja miten siitä luodaan konkreettinen, keskusteltavissa ja johdettavissa oleva voimavara? Miten maineen johtaminen on ylipäätään mahdollista?
Näitä teemoja käsitellään maineen johtamisen käsikirjassa. Kirjassa syvennytään maineen ja liiketoiminnan väliseen yhteyteen sekä maineen systemaattiseen johtamiseen. Näistä kirjan kirjoittajalla Riku Ruokolahdella on satojen johtoryhmäkeskustelujen kokemus ja syvä ymmärrys, joka on syntynyt hänen kehittämänsä Luottamus&Maine-mallin yli sadantuhannen yksittäisen organisaation mainearvion kautta.
Kirjassa omia kokemuksiaan jakavat Ruokolahden lisäksi eturivin johtajat: Lidlin entinen toimitusjohtaja Lauri Sipponen, S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa ja L&T:n yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Riku Ruokolahti & Nina Elomaa & Jorma Mikkonen & Lauri Sipponen |
Muut tekijät | Eeva Meltio & Nina Elomaa ym. |
Muut tekijät | Kuvittaja: Harri Haarala ja Eeva Meltio |
Teoksen nimi | Maineen johtamisen käsikirja |