Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Joka 3. käytetty kirja puoleen hintaan (ale edullisimmasta) koodilla "FIKINPARHAAT25" 11.5. saakka
Katso myös uusien kirjojen tarjoukset

Bernd H. Schmitt : Customer experience management : a revolutionary approach to connecting with your customers

10,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1762766
Käytetty / Kunto: erinomainen -
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäBernd H. Schmitt
Teoksen nimiCustomer experience management : a revolutionary approach to connecting with your customers
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaWiley
Painovuosi2003
Painos4
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumääräxiv 242
Kielienglanti
ISBN0471237744
KuntoErinomainen - (K4-) ks. kansipaperin kunto erikseen alta
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaPienoista kulumaa, takana vanha hintalappu
Korkeus (mm)243
Syvyys (mm)165
Paksuus (mm)21
Paino (g)552
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, kokemukset, asiakkuudenhallinta, suhdemarkkinointi, elämys, asiakkuus, brändit, Marketing, Relationship marketing, asiakasuskollisuus, Customer relations
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja