Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Brian D. Smith : Creating market insight : how firms create value from market understanding

12,50 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1944811
Käytetty / Kunto: hyvä -
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäBrian D. Smith
Muut tekijätPaul G. Raspin
Teoksen nimiCreating market insight : how firms create value from market understanding
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaWiley
Painovuosi2008
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä318
Kielienglanti
ISBN9780470986530
KuntoHyvä - (K3-) ks. kansipaperin kunto erikseen alta
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaPienoista taipumaa reunoilla, selkämyksessä aavistus vinoutta, muutamalla sivulla merkintää, Pienoista tahraa sivujen syrjässä
Korkeus (mm)234
Syvyys (mm)158
Paksuus (mm)25
Paino (g)618
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatmarkkinointi, strategia, suunnittelu, planning, Marketing, strategy, Marketing research, Markkinatutkimukset
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja