Camilla Reinboth : Johda ja kehitä asiakaspalvelua
Johda ja kehitä asiakaspalvelua -kirjassa asiakaspalvelu on luokiteltu uudella tavalla kolmeksi tyyliksi. Tyylin mukaisesti asiakas nähdään ystävänä, kuninkaallisena tai yleisön jäsenenä. Yritys voi valita brändinsä, tavoittelemiensa asiakkaiden ja toimialansa pohjalta itselleen sopivan asiakaspalvelutyylin. Tyyli auttaa yritystä tekemään asiakaspalvelusta kilpailuedun, jolla se erottuu markkinoilla.
Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen on osa yritystoiminnan kokonaisjohtamista. Kirjassa käydään läpi asiakaspalvelutyylin valintaan vaikuttavat tekijät sekä tyylin jalostaminen visiosta osaksi käytännön asiakaspalvelutyötä. Kirja paneutuu asiakaspalveluun henkilöstönäkökulmasta. Lisäksi kirjassa tarkastellaan asiakaspalvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämistä.
Huilunsoittaja, liukuhihna ja autiotalo ovat esimerkkejä tyypillisistä suomalaisista asiakaspalvelukonsepteista. Kirjassa nostetaan esiin suomalaisen asiakaspalvelun haasteet ja tarjotaan ohjeita tavallisista asiakaspalvelun ongelmista irrottautumiseen.
Kirja on suunnattu asiakaspalvelusta, sen laadusta ja johtamisesta sekä suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville esimiehille, päälliköille ja yrittäjille. Kirja on suunnattu erityisesti sellaiseen kuluttaja-asiakaspalveluun, jossa asiakas kohdataan kasvotusten. Kirja soveltuu myös oppikirjaksi ammattikorkeakouluihin.
Kirjan kirjoittaja, asiakaspalvelujohtamisen valmentaja Camilla Reinboth, yhdistää kirjassaan oman vahvan asiakaspalvelun työkokemuksensa akateemiseen koulutukseensa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Camilla Reinboth |
Teoksen nimi | Johda ja kehitä asiakaspalvelua |