Joka 3. käytetty kirja puoleen hintaan (ale edullisimmasta) koodilla "FIKINPARHAAT25" 11.5. saakka
Katso myös uusien kirjojen tarjoukset

Charles Fishman : The Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower

6,50 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1662274
Käytetty / Kunto: hyvä -
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäCharles Fishman
Teoksen nimiThe Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaPenguin Allen Lane
Painovuosi2006
Painos2
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä294
Kielienglanti
ISBN0713998253
KuntoHyvä - (K3-)
MuutaHieman kulumaa kansissa, pienoista rispaantumaa reunoilla ja kulmissa, takana vanha hintalappu, selkämyksessä hieman vinoutta
Korkeus (mm)230
Syvyys (mm)153
Paksuus (mm)26
Paino (g)384
VerokantaMarginaaliverotus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoih...
Hanna kirjoitti hiljattain arvostelun