Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Joka 3. käytetty kirja puoleen hintaan (ale edullisimmasta) koodilla "FIKINPARHAAT25" 11.5. saakka
Katso myös uusien kirjojen tarjoukset

David Meerman Scott : The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, & online media to reach buyers directly

6,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1838442
Käytetty / Kunto: hyvä
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäDavid Meerman Scott
Teoksen nimiThe new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing, & online media to reach buyers directly
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaWiley
Painovuosi2009
Painos1
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumääräxxxi+287
Kielienglanti
ISBN9780470379288
KuntoHyvä (K3)
MuutaPienoista kulumaa, pienoista repeämää etukannen alakulmassa, selkämyksessä hieman vinoutta
Korkeus (mm)215
Syvyys (mm)141
Paksuus (mm)24
Paino (g)338
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatmarkkinointi, Internet, sosiaalinen media, viestintä, blogit, yhteisöt, suhdetoiminta, suhdemarkkinointi, tiedotteet, communication, Marketing, Social media, Advertising, e-business, communities, Public relations, sosiaalinen markkinointi, Internet marketing, Customer relations, Interactive marketing, social marketing
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja