Joka 3. käytetty kirja puoleen hintaan (ale edullisimmasta) koodilla "FIKINPARHAAT25" 11.5. saakka
Katso myös uusien kirjojen tarjoukset

David Meerman Scott : The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business

10,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1805072
Käytetty / Kunto: tyydyttävä +
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäDavid Meerman Scott
Teoksen nimiThe new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaJohn Wiley & Sons
Painovuosi2014
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä260
Kielienglanti
ISBN9781118827857
KuntoTyydyttävä + (K2+) ks. kansipaperin kunto erikseen alta
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaHieman kolhua selkämyksen päissä, sivuilla merkintöjä, selkämyksessä hieman vinoutta, joidenkin sivujen kulmia taitettu
Korkeus (mm)238
Syvyys (mm)163
Paksuus (mm)27
Paino (g)468
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatmarkkinointi, palvelut, myyntityö, myynti, asiakkuudenhallinta, digitaalinen markkinointi, big data, Selling, Internet marketing, Customer services
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoih...
Hanna kirjoitti hiljattain arvostelun
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoih...
Hanna kirjoitti hiljattain arvostelun