Elina Koivumäki : Markkinointijuridiikka
Liittyykö työhösi markkinoinnin, myynnin, viestinnän tai sisällöntuotannon suunnittelu ja/tai toteuttaminen? Tunnetko niiden lukuisat ja nopeasti muuttuvat juridiikan säännöt?
Markkinointijuridiikan konkarin Elina Koivumäen kirjoittamassa kirjassakäsitellään markkinoinnin, myynnin ja viestinnän juridiikkaa sekä kuluttajille että yrityksille suunnattujen tuotteiden ja palveluiden osalta eli se soveltuu sekä B2C- että B2B -liiketoiminnoille.
Juristiyrittäja, OTM Elina Koivumäellä on yli 20 vuoden kokemus myynnin, markkinoinnin, viestinnän, sosiaalisen median sekä henkilötietojen käsittelyn juridisesta konsultoinnista ja kouluttamisesta, asiakkainaan kotimaisia ja ulkomaisia yhtiöitä sekä kotimaisia järjestö- ja julkissektorin yhteisöjä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Elina Koivumäki |
Teoksen nimi | Markkinointijuridiikka |
Avainsanat | Elina Koivumäki, markkinointijuridiikka, markkinointioikeus, B2B-markkinointi, B2C-markkinointi, juridiikkaa arkikielellä, lainmukainen markkinointi, markkinoinnin säännöt, myynnin juridiikka, viestinnän juridiikka, sosiaalinen media, some, henkilötietojen käsittely |