Hannamiina Tanninen : Kauppapaikkana Kiina
Kiina on perinteisesti ollut länsimaiden yhteistyökumppani massatuotannossa. Vanha Kiina-ilmiö on kuitenkin muuttanut muotoaan. Kiinan kehittyessä vauhdilla yhteistyömuodot monipuolistuvat ja liiketoimintatavat uudistuvat. Maailmanpolitiikan vaikuttaessa yhä enemmän yritysten liiketoimintaympäristöön myös Kiinan markkina politisoituu.
Kauppapaikkana Kiina avaa poikkeuksellisen monipuolisesti suomalaisten toimijoiden näkökulmasta modernin kiinalaisen liiketoimintaympäristön muutokset, kertoo perusasiat markkinaan vaikuttavien poliittisten päätösten taustalla ja rohkaisee liiketoimintaan Kiinassa markkinan haasteista huolimatta.
Kirja antaa lukijalle kattavat eväät parempien liiketoiminnallisten päätösten tekemiseen Kiinan markkinalla. Se toimii myös hyvänä yleiskatsauksena kaikille Kiinan markkinasta kiinnostuneille.
Hannamiina Tanninen on Alma Median Kiinan kirjeenvaihtaja, joka on raportoinut vuosia suomalaisten yritysten operaatioista eri puolilla Kiinaa. Yli kymmenen vuotta Hongkongissa asunut Tanninen toimi aikaisemmin muun muassa tutkimuspäällikkönä Hongkongin eurooppalaisessa kauppakamarissa. Hän on suorittanut korkeakoulututkinnot Hongkongissa pääaineinaan kansantalous ja Kiinan tutkimus. Tanninen toimittaa Kauppalehden Kiinan kyydissä -podcastia, jossa keskustellaan Kiinan markkinoiden viimeisimmistä käänteistä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Hannamiina Tanninen |
Teoksen nimi | Kauppapaikkana Kiina |