Helena Tuorila : Onnistunut lääkärissäkäynti : potilaskuluttajan opas

6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ONNI-2BA7E5
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHelena Tuorila
Teoksen nimiOnnistunut lääkärissäkäynti : potilaskuluttajan opas
Avainsanatkuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, asiakkaat, kustannukset, arviointi, käyttö, laatu, lääkärit, vuorovaikutus, asiakaspalvelu, potilaat, terveyspalvelut, terveydenhuolto, oikeudet, hoitosuhde, julkiset palvelut, yksityiset palvelut, tiedonhankinta, itsemäärääminen, asiakkuus, valitukset, käyttäjät, terveystieto, potilasasiakirjat, potilasvahingot, lääkärissäkäynti, Patient Rights, health services, potilasneuvonta, tiedonsaanti, Patients, Marketing of Health Services, Community Health Services, Patient Care, potilasasiamiehet, patient satisfaction, Confidentiality, Health Care Quality, Access, and Evaluation, Patient Advocacy, public sector, Private Sector, private practice, Consumer Advocacy
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja