Jaakko Aspara : Emergence and Translations of Management Interests in Corporate Branding in the Finnish Pulp and Paper Corporations - A Study with an Actor-network Theory Approach

14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EMER-371DA6
Katso kaikki vaihtoehdot

Tiivistelmä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJaakko Aspara
Teoksen nimiEmergence and Translations of Management Interests in Corporate Branding in the Finnish Pulp and Paper Corporations - A Study with an Actor-network Theory Approach
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja