Juha Pohjola : Brändin ilmeen johtaminen

57,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-EE213E
Katso kaikki vaihtoehdot

Uudet liiketoimintamallit ja digitalisaatio ovat mullistaneet sen, miten brändin visuaalisen ilmettä hallitaan: moderni viestintäympäristö koettelee brändi-identiteetin rajoja. Asiakaskokemuksen ja -polun johtaminen digitaalisessa ympäristössä asettaa omat haasteensa. Visuaalisen ilmeen suunnittelun perusteet pitävät, mutta painotukset ja suunnittelun lähtökohdat ovat muuttuneet; avainasemassa ovat moninaisten brändin ilmenemismuotojen tunnistettavan tyyli ja käyttäytymisen hallinta. Muutos haastaa brändistrategiat sekä tavat, jolla tuotemerkit määritellään ja kuvataan suunnittelijoille. Brändin ilmeen johtaminen on työkirja brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä aloja opiskeleville. Teos pureutuu brändin kehittämisen perusteisiin ja visuaalisen ilmeen ohjeistamiseen sekä antaa konkreettiset työkalut visuaalisen ilmeen johtamiseen.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja