Jukka Kortti : Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit (kirja+dvd-levy)

Alkaen 12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MODE-94A0FA
Katso kaikki vaihtoehdot

Kortti tarkastelee tutkimuksessaan Suomen kansainvälisestikin vertailtuna rajua sotien jälkeistä
modernisaatiota televisiomainonnan tekemisen ja toteutuksen kautta. Kortti yhdistää 60-luvun
murroksessa keskeiset ilmiöt, kulutuksen kasvun ja television. Kortin tutkimus on samalla matka
suomalaisen mainonnan, markkinoinnin ja elokuvan tekemisen kehitykseen, jossa 60-luku oli
monessa suhteessa merkittävä vuosikymmen. Kirja valaisee mm. 60-luvun suomalaisten arkea,
sukupuolten esitystapaa, vaurastumista, amerikkalaistumista, nuorisokulttuuria,
kansainvälistymistä, politiikkaa ja taloutta. Mukana DVD-levy.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja