Jussi Liimatainen : Digitrippi
Digitrippi - Näin johdat digimarkkinointia
Digitrippi on kirjoitettu kaikille, jotka ovat tekemisissä myynnin ja markkinoinnin digitalisaation kanssa. Kirjan pääviestit on suunnattu keskikokoisten ja pienten yritysten johdolle: toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille ja yrittäjille. Kirja kertoo kokemusten ja konkreettisten yritystarinoiden kautta, miten myynnin ja markkinoinnin digitalisaatiota toteutetaan niin, että hankkeet onnistuvat.
Digitripin onnistumistekijöitä ovat teknologiavalinnat, ihmisten osaaminen, -motivaatio sekä johtaminen. Teknologiavalinnoilla vaikutetaan ratkaisevasti siihen, miten digitalisaatio auttaa saavuttamaan tavoitteet. Digiosaaminen ratkaisee, miten teknologiasta saadaan halutut hyödyt irti. Motivaatio on edellytys osaamisen kartuttamiseen ja yhteistyöhön. Ilman riittävän suuren ihmisjoukon motivaatiota digitripistä ei tule mitään. Johtaminen on mukana kaikissa vaiheissa, investointipäätöksistä rekrytointeihin sekä päivittäiseen tekemiseen. Onnistuneille hankkeille yhteistä on, että johto on niissä aktiivisesti mukana.
Kirjoittaja, Jussi Liimatainen (VTM), on markkinoinnin, myynnin ja niiden johtamisen ammattilainen.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Jussi Liimatainen |
Teoksen nimi | Digitrippi |
Julkaistu | 2020 |
Kieli | suomi |
Verokanta | - |
Sijainti | Orimattila |
Avainsanat | digimarkkinointi, digitalisaatio, digitalisoituminen, johtaminen, markkinointi, markkinointijohtaminen, markkinointiviestintä |