Kalevi Hellman & Satu Värilä : Arvokas asiakas

Alkaen 32,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ARVO-F7C9F5
Katso kaikki vaihtoehdot

Johtamisen painopiste siirtyy tuotteista asiakkaisiin. Asiakkaita halutaan arvioida myös talousnäkökulmasta, jolloin johto tarvitsee työkalut mm. asiakaspääoman, -kannattavuuden ja -riskien hallintaan. Asiakkaat eivät enää ole vain markkinoinnin vastuulla vaan talous- ja tietohallintojohdon rooli kasvaa.

Kirja antaa näkökulmat ja työkalut johtamisfunktioiden yhteistyöhön. Se kertoo, miten markkinoinnin ja taloushallinnon työnjako muuttuu, mitä ja millaista asiakastietoa hallitus ja johtoryhmä tarvitsevat sekä miten eri funktiot voivat hyödyntää mitattavaa asiakastietoa omassa toiminnassaan ja asiakaspääoman arvon kasvattamisessa. Konkreettiset opit perustuvat kirjoittajien pitkään käytännön kokemukseen sekä tutkimustuloksiin.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja