Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Joka 3. käytetty kirja puoleen hintaan (ale edullisimmasta) koodilla "FIKINPARHAAT25" 11.5. saakka
Katso myös uusien kirjojen tarjoukset

Kevin Budelmann : Brand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands

9,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1799831
Käytetty / Kunto: hyvä -
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKevin Budelmann
Muut tekijätYang Kim & Curt Wozniak
Teoksen nimiBrand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaRockport Publishers
Painovuosi2010
Painos2
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumäärä208
Kielienglanti
ISBN9781592535781
KuntoHyvä - (K3-)
MuutaPienoista kolhua yläkulmissa, aivan pienoista repeämää takakannen ja selkämyksen taitteessa, hieman kulumaa, selkämyksessä hieman vinoutta
Korkeus (mm)261
Syvyys (mm)225
Paksuus (mm)20
Paino (g)976
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatsuunnittelu, brändit, logot, Logos (Symbols), Industrial design coordination
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja