Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Joka 3. käytetty kirja puoleen hintaan (ale edullisimmasta) koodilla "FIKINPARHAAT25" 11.5. saakka
Katso myös uusien kirjojen tarjoukset

Marieke K. de Mooij : Advertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising

10,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1801773
Käytetty / Kunto: hyvä
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMarieke K. de Mooij
Muut tekijätWarren J. Keegan
Teoksen nimiAdvertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising
SijaintiOrimattila Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaPrentice Hall
Painovuosi1992
Painos3
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä440
Kielienglanti
ISBN0134718976
KuntoHyvä (K3)
MuutaHieman kulumaa kansissa, selkämyksessä aavistus vinoutta, ylivedetty omistajamerkintä
Korkeus (mm)234
Syvyys (mm)173
Paksuus (mm)22
Paino (g)672
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatmainonta, International, kansainvälinen, Advertising, reklam (marknadsföring)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja