Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Marko Filenius : Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

18,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1829557
Käytetty / Kunto: erinomainen
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMarko Filenius
Teoksen nimiDigitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaDocendo
Painovuosi2015
Painos1
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumäärä217
Kielisuomi
ISBN9789522911278
KuntoErinomainen (K4)
Korkeus (mm)235
Syvyys (mm)172
Paksuus (mm)19
Paino (g)654
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatmarkkinointi, asiakaslähtöisyys, yritykset, johtaminen, kehittäminen, liiketoiminta, asiakaspalvelu, markkinointiviestintä, menestystekijät, mittaus, verkkopalvelut, verkkoliiketoiminta, käytettävyys, digitaalinen markkinointi, palaute, laadunarviointi, asiakaskokemus, mittarit (mittaus), monikanavaisuus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja