Miikka Huhta & Visa Myllyntaus : Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus

55,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TYON-A56358
Katso kaikki vaihtoehdot

Kilpailu osaajista kiihtyy: osaamistarpeet muuttuvat, työmarkkinat polarisoituvat ja väestö ikääntyy. Samalla kasvavat niin työntekijöiden kuin rekrytoijien vaateet; halutaan merkityksellistä työtä ja vapautta oikeassa suhteessa, halutaan supersitoutuneita strategisia tekijöitä.

Apua on etsitty mielikuvakampanjoista, hakijakokemustyöpajoista, rekrytointimarkkinointiin panostamisesta, suorahaun ammattilaisten palkkaamisesta, työnantajakuvaan liittyvistä tarinoista, yrityskulttuurin pöyhimisestä ja erinäisistä irrallisista kehityshankkeista... Mutta nyt on aika lopettaa häröily!

Työnantajabrändin ja työntekijäkokemuksen kehittämisen tulee olla tuloksellista ja sen johtamisen systemaattista. Johtajat kaipaavat strategista lähestymistapaa ja asiantuntijat konkreettisia keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi.

Kirja esittelee periaatteet, joilla työnantajabrändiä ja työntekijäkokemusta rakennetaan, johdetaan ja kehitetään strategisesti. Periaatteet yhdistävät strategiatyön, palvelumuotoilun, johtamisen, rekrytoinnin, henkilöstöanalytiikan, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, brändin ja systeemiajattelun tutkimuksia ja oppeja. Parhaat käytännöt ja vaihtoehdot moniulotteisessa kokonaisuudessa onnistumiseen tarjoavat inspiraatiota ja konkreettisia työkaluja sekä johtotehtävissä että henkilöstön, viestinnän, markkinoinnin ja brändin parissa työskenteleville ja aiheita opiskeleville.

Kirjan avulla kehität ymmärrystäsi vetovoimaisten työnantajien taustalla olevasta kokonaisuudesta ja saat selvät askelmerkit työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin strategiseen johtamiseen.

KTM Miikka Huhta vastaa työnantajabrändiin ja työntekijäkokemukseen liittyvistä palveluista Suomen suurimmassa viestintätoimistossa. Hän on perehtynyt sekä työnantajabrändin että työntekijäkokemuksen kehittämiseen. Miikka jakaa mielellään asiakasprojektiensa oppeja ja muita oivalluksia sosiaalisessa mediassa, vierailijaluennoitsijana ja kouluttajana. Ennen konsultointiuraansa Miikka vastasi kahden kansainvälisen yrityksen työnantajabrändäyksestä ja useista työntekijäkokemukseen liittyneistä prosesseista Suomessa.

KTM Visa Myllyntaus on Suomen kokeneimpia työnantajabrändäyksen ja työntekijäkokemuksen in-house asiantuntijoita. Hän vastaa rekrytoinnista, työntekijäkokemuksesta ja työnantajabrändäyksestä K-ryhmässä, sekä kouluttaa ja konsultoi näissä teemoissa päätyönsä ohessa. Visa on pidetty ja arvostettu puhuja, joka on esiintynyt myös mediassa useita kertoja liittyen työnantajabrändiin, rekrytointiin ja työelämän muutokseen.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMiikka Huhta & Visa Myllyntaus
Teoksen nimiTyönantajabrändi ja työntekijäkokemus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja