Minna Komulainen : Menesty digimarkkinoinnilla 2.0
Sosiaalisen median käyttö on ottanut jättiloikan pandemian aikana. Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 -kirja opastaa TikTokin, Instagramin, Facebookin, YouTuben, LinkedInin ja Twitterin maailmaan. Opi tunnistamaan nousevia trendejä ja ostokäyttäytymisen psykologiaa sekä rakenna kirjan avulla menestyksellinen digimarkkinointistrategia ja sujuvia asiakaspolkuja.
Uudistetusta kirjasta saat käytännönläheisen digimarkkinoijan tiekartan, jonka avulla voit rakentaa vaiheittaiset askelmat perusasioista huippuonnistumisiin. Pääset tutustumaan myös erilaisten työkalujen lisäksi niin digimarkkinoinnin kanaviin, verkkosivujen hakukoneoptimointiin, chatbotteihin, verkkokauppaan kuin sisältömarkkinoinnin uusiin muotoihin, ja yhteisöllisyyden luomiseen - someviestijän hyvinvointia ja kriisien hoitoa unohtamatta.
Menesty digimarkkinoinnilla2.0 -teos maksaa itsensä takaisin. Opit tekemään erilaisia monikanavaisia kampanjoita, olipa budjettisi muutama kymppi, satalappunen tai tonni. Voit tehdä kirjan avulla yli 1 000 euron arvoisen hakukoneanalyysin ja laittaa somekanavasi tulokselliseen myyntikuntoon.
Kirja sopii markkinoinnista kiinnostuneille yrittäjille, organisaatioille, järjestöille ja muille markkinointia toteuttaville asiantuntijoille sekä täydennyskoulutukseen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Minna Komulainen |
Teoksen nimi | Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 |
Avainsanat | asiakaskokemus, digistrategia, digitalisaatio, sähköpostimarkkinointi, chatbot, markkinoinnin automaatio, mobiilimarkkinointi |