Myyntityö vuorovaikutuksena

Alkaen 18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MYYN-66D194

Asiakasvuorovaikutus on ratkaiseva osa myyntiä ja yritysten tuloksentekoa. Myyntityö vuorovaikutuksena -artikkelikokoelma tarjoaa aitojen myyntitilanteiden analyysiin ja myyjien sekä ostajien haastatteluihin pohjaavaa uusinta tietoa ja käytännön neuvoja parempaan asiakasvuorovaikutukseen.

Keskustelunanalyysia ja sisällönanalyysia soveltava kirja luo monipuolisen kuvan yritysten välisestä kaupankäynnistä ja muusta vaativasta myyntityöstä. Tarkasteltavana ovat esimerkiksi alustavan luottamuksen rakentaminen, arvolupauksen yhteistuottaminen ja digiympäristöön tottuneen asiakkaan kohtaaminen.

Ymmärrys myyntityön periaatteista hyödyttää jokaista. Myyntityö vuorovaikutuksena sopii myynnin ja markkinoinnin opiskelijoille ja opettajille, myyjille, myyntijohtajille ja myynnin konsulteille sekä työelämän vuorovaikutuksesta kiinnostuneille kieli- ja sosiaalitieteilijöille. Kirja rakentaa siltaa eri tutkimusalojen edustajien sekä tutkijoiden ja käytännön myyntityötä tekevien välillä. Se myös pyrkii kasvattamaan myyntityön arvostusta. Kirjan kirjoittajat ovat myynnin, markkinoinnin ja vuorovaikutuksen tutkijoita ja opettajia.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätToimittanut: Jarkko Niemi ja Johanna Vuori
Teoksen nimiMyyntityö vuorovaikutuksena
Julkaistu2021
Kielisuomi
Verokanta-
SijaintiOrimattila
Avainsanatmyyntityö, vuorovaikutus, vuorovaikutustaidot, myynti, asiakastyö, asiakassuhde, asiakaskokemukset
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja