Pekka Aula : Hyvä yritys : strateginen maineenhallinta
Hyvä yritys on paradoksi. Yrityksen pitää olla hyvä, mutta aidosti eettiseen yritystoimintaan tähtääminen on epäeettistä, sillä silloin petetään lupaus tuottaa voittoa. Miksi ja miten yritykset pyrkivät esittämään itsensä hyvinä yrityksinä?
Pekka Aulan ja Saku Mantereen kirjan näkökulma näihin hyvän prosesseihin muodostuu maineen, maineenhallinnan ja strategioiden ympärille. Keskeisiä kysymyksiä ovat: Miten hyvä maine rakennetaan strategisesti? Mikä nähdään hyvänä yrityksenä? Mitä ja keitä yritykset jäljittelevät?
Teoksessa herätetään keskustelua ja annetaan vinkkejä siitä, miten organisaatioiden kannattaa toimia sidosryhmiensä, kuten asiakkaiden, median, alihankkijoiden ja yhteiskunnallisten toimijoiden kanssa. Kirja on tarkoitettu kaikille organisaatioiden maineenhallinnasta kiinnostuneille, erityisesti johtotehtävissä oleville sekä viestinnän ammattilaisille. Kirja sopii hyvin myös oppikirjaksi.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Pekka Aula |
Muut tekijät | Saku Mantere |
Teoksen nimi | Hyvä yritys : strateginen maineenhallinta |
Avainsanat | yritysstrategiat, maine, imago, yrityskuva |