Petteri Lillberg : Epävarmuus

51,90 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EPAV-C1535C
Katso kaikki vaihtoehdot

”Silloin tunsin eläväni!” Tämä suomalaisen huippujohtajan toteamus ei kuvaa onnistunutta pörssilistausta, ei tulostavoitteiden saavuttamista eikä markkinoita muuttanutta tuotelanseerausta. Se oli hetken välähdys kaikkein syvimmästä henkilökohtaisista tunteista koronakevään 2020 aikana. Ajasta, jolloin maailma kääntyi ylösalaisin, kun muutamaa kuukautta aikaisemmin hyväksytyillä budjeteilla ei ollut enää mitään arvoa eikä eilisen datasta voinut ennustaa huomista. Globaalia epävarmuuden tunnetta mittaava World Uncertainty Index saavutti kaikkien aikojen huippulukemansa juuri alkuvuoden 2020 aikana.

Vuonna 2024 emme elä yhtään sen varmemmassa maailmassa. Epävarmuus tuhoaa yrityksiä, työpaikkoja ja uria. Epävarmuudesta onkin tullut yrityselämän mörkö numero yksi, jonka välttely on keskeinen osa johtamisen, strategisen päätöksenteon ja operatiivisen kehittämisen menestysreseptiä.

Epävarmuus - mikä mahdollisuus tuulettaa luutuneita oletuksia prosesseista, rakenteista ja päätösten perusteluista syvän epävarmuuden toimintaympäristössä. Se on yhtä aikaa sekä kotimaiseen ja kansainväliseen tutkimukseen ja case-materiaaleihin perustuva selonteko että inspiroiva löytöretki epävarmuuteen yritysten ja johtajien henkilökohtaisen uudistumisen moottorina. Kirja antaa johtajalle luvan vapautua vanhasta, menestyä ja nauttia hetkinä, jolloin kukaan ei tiedä, mitä tapahtuu seuraavaksi.

Petteri Lillberg on liikkeenjohtaja ja strategiammattilainen, jonka keskeiset elämänopit ja urapolku liittyvät talouden syviin epävarmuuskohtiin ja niistä nouseviin uusiin mahdollisuuksiin, 90-luvun alun lamasta IT-kuplaan, finanssikriisistä koronaan ja sotaan Euroopassa sekä jatkuvaan teknologiadisruptioon. Tänään Petteri työskentelee kestävämmän digitalisaation ja liiketoiminnan puolesta Knowitissa, johtavassa pohjoismaisessa IT, digi-ja liikkeenjohdon konsulttiyrityksessä. Hän on aiemmin kirjoittanut yhdessä Riku Mattilan kanssa vastuullisen markkinoinnin pioneeriteoksen Kestävä markkinointi – Ilmastomuutosopas brändeille (Alma Talent 2020).

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja