Philip Kotler : Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen

Alkaen 44,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-3FD917
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäPhilip Kotler
Muut tekijätMia Heiskanen & Hermawan Kartajaya ym.
Teoksen nimiMarkkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen
AlkuteosMarketing 3.0
Avainsanatkuluttajat, markkinointi, asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, asiakkaat, yritykset, liiketoiminta, arvot, osakkaat, henkilöstö, kulutus, yhteiskuntavastuu, verkostoituminen, asiakkuus, vaikutusvalta, arvonluonti, tarpeet, yritysetiikka, ympäristövastuu, strategiat, sidosryhmät, vastuullisuus, Marketing, Consumers, values, sisäinen markkinointi, arvot (käsitykset)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja