Principles of marketing

64,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PRIN-079972
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätPhilip Kotler & John Saunders ym.
Teoksen nimiPrinciples of marketing
Avainsanatkuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, palvelut, asiakastyytyväisyys, yritykset, yritystoiminta, myynninedistäminen, etiikka, viestintä, kansainvälinen kauppa, markkinointitutkimus, asiakaspalvelu, markkinointiviestintä, hinnoittelu, suoramarkkinointi, tuotekehitys, tavaramerkit, lanseeraus, logistiikka, pienyritykset, oppikirjat, sponsorointi, tuotteet, suunnitelmat, asiakkuus, ostokäyttäytyminen, messut, kilpailuttaminen, yritysmarkkinointi, strategiat, markkinat (taloustiede), environment, elinkaari, kilpailu (toiminta), handböcker, planning, Marketing, läromedel, marknadsföring, Ethics, Consumer behaviour, tuotantohyödykkeet, Consumers, Advertising, strategy, Business-to-business, kuluttajatutkimus, direct marketing, Selling, New products, segmentation, Marketing research, kansainvälinen markkinointi, Product design
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja