Susanne Markkanen : Myymäläympäristö elämysten tuottajana
Myymäläympäristö elämysten tuottajana on ensimmäinen myymäläympäristöstä ja elämysshoppailusta kertova suomenkielinen teos. Se johdattelee elämysmarkkinoinnin saloihin ja kurkistaa ostotilanteeseen. Se analysoi yksityiskohtaisesti myymäläympäristön eri osatekijöitä esitellen lukuisia esimerkkejä maailmalta mitä erilaisimmista onnistuneista myymäläympäristöratkaisuista sekä kuvailee myymälöiden tulevaisuuden kehitystä.
“Teoksen tarkoitus on kuvata shoppailun muuttunutta tilaa, kertoa myymäläympäristöistä sekä synnyttää kussakin meissä kipinöitä, uusia ideoita sekä stimuloida out of the box -ajattelua”, kirjan kirjoittaja Susanne Markkanen kertoo. KTM, Visual Merchandiser Markkanen on asunut ja opiskellut useita vuosia designin ja myymäläsuunnittelun edelläkävijäkaupungissa Milanossa.
Kuluttajat eivät pyri enää tyydyttämään vain niin kutsuttuja toiminnallisia tarpeitaan, vaan yhä enemmän ja useammin ostosten tekemiselle on hedonistinen, mielihyvään liittyvä syy. ”Tuotteiden ollessa samankaltaisia kuluttajat kiinnittävät entistä enemmän huomiota ostopaikan valintaan”, Markkanen huomauttaa.
Teos kuvaa, miten myymäläympäristö vaikuttaa kuluttajaan sekä syventyy niihin myymäläympäristön osatekijöihin, jotka synnyttävät positiivisia kokemuksia ja elämyksiä ja jotka kutsuvat kuluttajan kauppaan kuluttamaan.
Myymäläympäristö elämysten tuottajana -teoksessa yhdistyvät kirjoittajan intohimo elämysshoppailuun sekä teoreettinen ja käytännön tietämys shoppailusta ja myymäläympäristöstä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Susanne Markkanen |
Teoksen nimi | Myymäläympäristö elämysten tuottajana |