Tomi Pyyhtiä : Digin mitalla 2.0 : verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja
Mainostajien Liitto on julkaissut uudistetun version suuren suosion saavuttaneesta kirjasta Digin mitalla. Siinä maamme eturivin asiantuntijat kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Digin Mitalla 2.0 -kirja on päivitetty versio, jossa uusina osioina ovat luvut sosiaalisen median mittaamisesta sekä optimoinnista ja personoinnista.
Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Tomi Pyyhtiä |
Muut tekijät | Seppo Roponen & Tuulikki Markkula ym. |
Teoksen nimi | Digin mitalla 2.0 : verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja |
Avainsanat | verkkokauppa, markkinointi, verkkomainonta, johtaminen, arviointi, testit, myynti, sosiaalinen media, media, markkinatutkimus, mittaus, analyysi, verkkopalvelut, verkkoliiketoiminta, käytettävyys, optimointi, digitaalinen markkinointi, mittarit (mittaus), käyttäjäkokemus, käyttäjätutkimus, verkkopelit, Business intelligence, taloudellinen arviointi, personointi |