Tomi Pyyhtiä : Digin mitalla 2.0 : verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja

14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-DIGI-F7D5D4
Katso kaikki vaihtoehdot

Mainostajien Liitto on julkaissut uudistetun version suuren suosion saavuttaneesta kirjasta Digin mitalla. Siinä maamme eturivin asiantuntijat kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Digin Mitalla 2.0 -kirja on päivitetty versio, jossa uusina osioina ovat luvut sosiaalisen median mittaamisesta sekä optimoinnista ja personoinnista.

Kirjoittajakaarti koostuu rautaisista digiasiantuntijoista: Tomi Pyyhtiä, Kesko // Antti Syväniemi ja Tuulikki Markkula, Houston Analytics // Seppo Roponen, VR ja Nina Frosterus Kantar TNS // Rauno Vastamäki, Eficode // Petri Mertanen, Omnicom Media Group // Sanna Räsänen, Ainoa Resolution // Mikael Gummerus & Frosmon työryhmä

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäTomi Pyyhtiä
Muut tekijätSeppo Roponen & Tuulikki Markkula ym.
Teoksen nimiDigin mitalla 2.0 : verkkomarkkinoinnin ja -myynnin mittaamisen käsikirja
Avainsanatverkkokauppa, markkinointi, verkkomainonta, johtaminen, arviointi, testit, myynti, sosiaalinen media, media, markkinatutkimus, mittaus, analyysi, verkkopalvelut, verkkoliiketoiminta, käytettävyys, optimointi, digitaalinen markkinointi, mittarit (mittaus), käyttäjäkokemus, käyttäjätutkimus, verkkopelit, Business intelligence, taloudellinen arviointi, personointi
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja